Blog

12/05/2017

Khóa đào tạo tin học theo yêu cầu Doanh nghiệp

  • Ứng dụng tin học vào công việc là một KỸ NĂNG KHÔNG THỂ THIẾU nơi công sở. Tuy nhiên, nhân viên công ty bạn lại chỉ sử dụng được 5-10% các công cụ của nó.
  • Không thành thạo tin học văn phòng, hiệu quả công việc giảm xuống 70%.
  • Công ty bạn đang tìm đơn vị đào tạo theo nội dung yêu cầu của chính doanh nghiệp, nhưng phải đảm bảo uy tín, chất lượng.

Công ty Cổ phần Công Nghệ và Truyền Thông Trí Tuệ Việt (TTV) là nhà cung cấp dịch vụ đào tạo Tin học văn phòng hàng đầu tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 2002, TTV đã không ngừng lớn mạnh cả về quy mô tổ chức lẫn chất lượng dịch vụ. Chúng tôi là đối tác đào tạo độc quyền về tin học và chuyển giao công nghệ cho nhiều tập toàn lớn trên toàn quốc.

Khóa đào tạo tin học theo yêu cầu Doanh nghiệp với những nội dung được biên soạn chi tiết, phong phú sát với thực tế nhu cầu doanh nghiệp.

Với nhiều năm hoạt động, là đơn vị đào tạo được nhiều doanh nghiệp tin tưởng hợp tác, chúng tôi tự tin sẽ đáp ứng đầy đủ những gì doanh nghiệp cần.

Trí Tuệ Việt giới thiệu đến bạn Doanh nghiệp các ứng dụng tin học cần thiết nơi công sở: MS Word, MS Excel, VBA Excel, MS PowerPoint, MS Access, MS Project …

Microsoft Word 2010

  • The principle of text editor, utilities of drafting
  1. Rules of Text Editor
  2. Move quickly to the page, the paragraphs, the special formatting in the text.
  3. Divide pages, title, ( make it more convenient for editing)
  • Text format
  1. Create the top title, page title, create text with different title pages Đánh số trang trong văn bản (không đánh số trang một số trang).
  2. Nubering pages in the text
  • Insert additional elements into the text
  1. Create tables.
  2. Insert and edit ClipArt and images
  3. Draw and Create Chart (changing the format, structure, create the difference with black and white only).
  4. Print Screen
  5. Filter data (Excerpt, filter the suitabledata).
  6. Insert Hyperlink (add links to website, email, text, clips, recordings, …).
  • Working with data tables
  1. Create the data table (insert worksheet excel, move text into tables and reverse
  2. Add, subtract, delete columns, rows in the data table
  3. Text alignment in tables of data.
  4. Calculates formulas in the data table similar to basic functions in excel).
  • Create notes and text protection
  1. Create and edit notes.
  2. Print the document with notes and mark changes.
  3. Track changes to the text.
  4. Text protection allows only read not editing or not allow open text.
  • Mail Merger
  1. Create data source (create a data source to reference).
  2. (Create the envelopes, invitations, labels, email …).
  3. Mixed text (text personalization according to each person’s own information).

Microsoft Excel 2010

  • The function & application (06 hours)
  1. Text functions:

LEN, VALUE, FIND, SEARCH, REPLACE, SUBSTITUTE

  1. Date & Time functions:

WEEKDAY, WEEKNUM, DATEDIF, NETWORKDAYS, WORKDAY

  1. Statistical functions:

SUMIF, SUMIFS, AVERAGEIF, AVERAGEIFS, COUNTIF, COUNTIFS, SUMPRODUCT

  1. Lookup & Reference functions:

VLOOKUP, HLOOKUP, MATCH, INDEX

  • Database (02 hours)
  1. Organization database spreadsheet
  2. Sort & Filter
  3. Data validation
  4. The functions related to database
  • Synthesis and analysis of data (03 hours)
  1. Descriptive Statistics
  2. Subtotal
  3. Consolidate
  4. Analysis Table 2 way with DataTable
  5. Analysis of multidimensional data (PivotTable và PivotChart)
  • Advanced functions (02 hours)
  1. Use the Form Controls: Spin Button, ListBox, CheckBox, ComboBox…
  2. Develop a simple Dashboard (Ex: KPI Dashboard)
  3. Reference data using hyperlink
  4. Working with VBA

Microsoft PowerPoint 2010

  • Soạn Thảo PowerPoint 2010 nâng cao – Drafting PowerPoint 2010 advanced
  1. Create a new Tab in PowerPoint 2010.
  2. Create presentations from file outlines or templates.
  3. Create more themes in the presentations.
  4. Edit entire presentations with Slides.
  • Create effects in slide
  1. Create Style Templates to format your own style Theme.
  2. Insert music files automatically open when presentation.
  3. Insert music files that play one song during the slide show.
  4. Combine advanced effects unique to images, text in the slide.
  • Create the links in a presentation
  1. Create hyperlinks and navigation buttons in the presentation.
  2. Link to an e-mail address.
  3. Create a link to a Web address or FTP servers.
  4. Create links to files that are stored on disk or on your local network.
  5. Link to an application and create a new document.

. Advanced settings in PowerPoint 2010

  1. View presentations in different color modes.
  2. View the same presentation in multiple Windows.
  3. Arrange the Windows, switch between Windows.
  4. Share presentations into separate parts (applies to many of the same presentation 1 post).
  5. Mix and compare the content of the presentations.
  6. Quickly set the effect to all slides.
  7. Insert a company Logo, the Group’s name on all the Slides in a report.

.The advanced calibration

  1. Notes and comments to the slide.
  2. Working with Comments.
  3. Convert presentations to video, PDF/XPS.
  4. Print out the paper, presentation to disk.

. Slideshow presentations

  1. Slideshow presentations through the internet to remote viewers.
  2. Create annotations while the slide show presentations.
  3. Make the content on the slide show.
  4. Slide presentations with multiple monitors.

HỌC PHÍ ĐÀO TẠO : THỎA THUẬN

MỌI THÔNG TIN CHI TIẾT VUI LÒNG LIÊN HỆ

TRUNG TÂM ĐÀO TẠO TIN HỌC TRÍ TUỆ VIỆT

Hồ Chí Minh:

CS1: 55/5 Trần Đình Xu, Phường Cầu Kho – Quận 1 – HCM

CS2: 276 Phan Đình Phùng, Phường 1 – Quận Phú Nhuận – HCM

CS3: 213 đường 3/2, Phường 9 – Quận 10 – HCM

ĐT: 028.62.695.695  / Hotline: 0902.936.936 ( Ms Vân Anh )

Hà Nội:

TTV Building- 123 Phố Yên Lãng, Đống Đa, Hà Nội

ĐT: 02433.681.888 / Hotline: 098.949.6886 ( Mr Ân )

  • Bạn có thể tham khảo các đơn vị từng hợp tác với Trí Tuệ Việt:

http://tinhocvanphong.edu.vn/khach-hang-tieu-bieu/

TỔNG HỢP ĐÁNH GIÁ CỦA MỘT SỐ ĐƠN VỊ ĐÃ HỢP TÁC

Công Ty TNHH Xi Măng Holcim Việt Nam (hiện chuyển quyền sở hữu sang  Công Ty TNHH Siam City Cement (Việt Nam)

1TNHH Avery Dennison Việt Nam

Lớp thứ nhất

den1

Lớp thứ hai

den2

Công ty TNHH Dunlopillo Việt Nam

dun

Công Ty TNHH Sony Electronics Việt

hcvn

Công ty TNHH Amway Việt Nam

amway

Công Ty CP Phát Triển Thể Thao Điện Tử Việt Nam

ved

Khóa đào tạo tin học theo yêu cầu Doanh nghiệp 4.00/5 (80.00%) 1 vote

Incoming search terms:

  • kh?a h?c ?i?n Bi?n
  • khóa học làm report trên excel & power point cấp tốc
Đào tạo Tin học, Excel 2010, Trí Tuệ Việt
Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply

Thư điện tử của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *